Born to get down

Idag var min första träning efter en spricka i benet som äntligen läkt,
kommer antagligen lägga upp lite toprocks jag spelade in efter skadan, imorgon eller så!
Träningen gick bra, men inte överdrivet. Dock skönt att vara tillbaka

What else is in the news?..
Red Bull(shit) BC one 2008 var nyligen (4e nov) och jag satt klistrad vid live streamningen framför datorn..
Jag har aldrig tyckt om BC one då det känns inte direkt som ett jam..
Inte heller som Breakin' överhuvudtaget då de som gör filmerna byter ut musiken till någon äcklig-ass-techno som får alla b-boys att framstå som akrobater vilket de inte är (de flesta).
Visserligen byter dom inte ut musiken längre, det är väldigt skönt!

Det är dock ett plus att dom anordnar själva tävlingen så det händer något iallafall..
Iår trodde jag på att Kid David (break disciple/renedades) eller Just Do It (rugged solution/funky dope manouvers) skulle vinna,
men så tog Wing hem det, inte fel det heller..
Fattar dock inte hur Just Do It ELLER Kid David kunde förlora mot de där akrobaterna till b-boys.
Dock måste jag break it to you att Lil Ceng har väldigt grym flava, och Ceng gick ut med allt han hade i denna rundan,
annars tror jag Kid lätt hade gått till finalen!


Kid David vs. Lil Ceng



Just Do It vs. Cico



Finalen
Taisuke vs. Wing



Ait, det var allt för mig idag, I'll Holla!

Kommentarer
Postat av: fiddelonn

kool herc <3

2008-11-09 @ 20:19:18
Postat av: FlyStep

Härliga battles! :D

2008-11-12 @ 19:38:15
Postat av: bboy dave

tyvärr så bytte dom ut musiken igen till nån dålig electro musik utan nån känsla -skam på bcone

2008-11-21 @ 17:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0