..cuz first is forever..

Yo!

Skapade nyligen denna blogg för att skriva om Breakin', B-boyin', B-Girlin', Breakdance eller vad ni nu vill kalla det,
även för Hiphop i övrigt. Bloggen är mest avsedd för breakare men även för folk intresserade.



Tänkte börja berätta om mig själv:
Jag heter Björn Hagstedt, breakat sedan jag var 11 och jag är 16 nu, fyller snart 17.
Vi är ett crew i Jönköping som heter Ricochet, Ricochet Crew eller Ricochet Rockers, whatever you like!
I övrigt gör jag inte mycket, är med min flickvän, mina kompisar, skola eller boggar på www.kettferssas.blogg.se vilket är en lite mer oseriös blogg än denna.
I musik väg så lyssnar jag på Rap, Funk och Breakbeats.
I bloggen kommer det vara massvis med videos, bilder, musik, citat, tips och andra trevliga ting!

"I don't care who's better or who's worse, my contribution is first. Cuz first is forever!" - GRAND MASTER FLASH


Kommentarer
Postat av: FlyStep

Gött!

Here you have a stammis! :D

2008-11-12 @ 19:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0